موسسه حقوقی و آموزشی فرهنگ تفاهم

۰۲۱-۵۴۷۶۴​

۰۲۱-۵۴۷۶۴​

برای مشاوره حقوقی آنلاین با ۰۹۱۲۰۴۷۷۱۱۶ تماس حاصل نمایید

وکیل مهاجرتی کیست
وکیل مهاجرتی کیست

وکیل مهاجرتی

وکیل بین المللی 

وکیل مهاجرتی وکیلی است که در مسائل و موضوعاتی که دارای جنبه فراملی هستند. همچنین متخصص و بسیار با تجربه است. حقوق بین المللی به دو بخش حقوق بین‌الملل عمومی و حقوق بین الملل خصوصی تقسیم می شود. حقوق بین الملل شامل روابط بین دو کشور است. حقوق بین الملل خصوصی شامل روابط بین اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی از کشورهای مختلف است. هر یک از وکلای بین المللی می توانند دارای تخصص های متنوعی باشند.

هم‌چون مسائل تجارت، مسائل مربوط به حقوق کیفری و جرایم دارای جنبه بین المللی، تنظیم قرارداد های تجاری بین المللی و نیز امور مربوط به مهاجرت.

 

وکیل دادگستری

تمامی وکلای دادگستری که در آزمون کانون وکلای دادگستری شرکت کنند. همچنین رتبه لازم برای قبولی که توسط کانون وکلای دادگستری اعلام می شود را به دست آورند. در نهایت باید دوره دو ساله کار آموزی را بگذرانند. در طی مصاحبه کتبی و شفاهی آزمون اختبار، پروانه وکالت کسب می کنند. در نتیجه وکیل پایه یک دادگستری محسوب می شوند. این وکلا می توانند به هر پرونده ای با هر موضوعی وارد شده و به دفاع بپردازند. به عبارت دیگر پروانه وکالت به موضوع خاص اختصاص پیدا نمی کند و به وکلای پایه یک دادگستری اختیار عام می دهد.

وکیل پایه یک دادگستری مجاز به ورود در تمامی پرونده های حقوقی و کیفری و بین المللی در هر موضوعی هست. از آن جا که علم حقوق از گستردگی و وسعت زیادی برخوردار است. در نتیجه حرفه وکالت روز به روز به سمت تخصصی شدن پیش می رود. وکلا عموما با توجه به مهارت و تجربه ای که بر اثر ورود به پرونده های بی شماری در یک موضوع خاص کسب کرده‌اند، از تخصص ویژه ای در آن امر بهره‌مند هستند. به همین دلیل است که به اشخاص توصیه می شود با در نظر گرفتن موضوع پرونده خود به وکیل مجرب در همان حوزه مراجعه نمایند.

موسسه حقوقی فرهنگ تفاهم این امکان را برای مراجعین محترم به عمل می آورد که با در نظر گرفتن محتوای پرونده خود، آن ها را به تیم حقوقی وکلای متخصص در همان امر از میان وکلای متخصص موسسه بسپارند. تا در کوتاه ترین زمان و با اتخاذ مناسب ترین راه‌حل قانونی به نتیجه مطلوب برسند. موضوعات و مسائل بین المللی نیز از این قاعده مستثنی نخواهند بود. وکیل پایه یک باید اشراف کاملی به قوانین و مقررات بین المللی داشته باشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

وکیل وصول دیه

وکیل وصول دیه

متن سربرگ خود را وارد کنید تعریف دیه دیه یا خون‌بها از قوانین اسلام بشمار می‌رود و مطابق تعاریف فقهی، مال یا پولی می‌باشد که به واسطه کشتن انسان یا

ادامه‌ی مطلب »